آیا سوالی دارید؟

_

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، لطفا از قسمت تماس با ما در ارتباط باشید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سـوالات مــتداول

چطور مطمئن باشم که به طرح دلخواهم خواهم رسید؟

پیشنهاد می کنم نمونه کارهای طراحیمون رو ببینید و خودتون رو بذارید جای اون مشتری ها. تصور کنید که اون مشتری ها چه نیازی داشتند و از طرحشون چه خروجی هایی گرفتن. ما سال هاست که کارمون اینه و با افراد، سلایق و مشاغل زیادی کار انجام دادیم و رضایتشون رو جلب کردیم. کافیه بهمون اعتماد کنید و حوصله به خرج بدید. با این حال نگران نباشید. اگر حس کردید طرح مورد پسندتون نیست، تغییرش میدیم تا جایی که مورد پسندتون قرار بگیره.

فرمی که هنگام ثبت سفارش تکمیل میکنید و همفکری هایی که در ابتدای سفارش از خودتون گرفته میشه ، باعث میشه شما رو به رسوندن طرح دلخواهتون نزدیکتر کنه. 

اگه طرح مورد پسندم نباشه چی؟

از اونجایی که رضایت مشتری رو یکی از مهمترین اصول کارمون قرار دادیم ، کل سفارشات طراحی رو تا جایی که معقول باشه تغییر میدیم و طبق سلیقه و درخواست شما طرح رو تغییر میدیم. مطمئن باشید در نهایت طرحی رو تحویل میگیرید که واقعا دوسش دارید و ازش راضی هستید.

آیا قایل لایه باز طرح رو تحویل میدین؟

خیر . یکی از قوانین و عرف های جهانی طراحی گرافیک اینه که فایل لایه باز طراحی در اختیار مشتری قرار داده نمیشه. این کار به دلیل حفظ مسئولیت سوء استفاده احتمالی از طرح برای طراحشه. بعد از پایان هر طراحی و دریافت تاییده از مشتری، فایل لایه بسته با کیفیت اصلی در اختیار مشتری قرار میگیره و اختیار تام برای استفاده در هر ابعادی به مشتری داده میشه. برای چاپ در هر ابعادی، نیاز نیست فایل لایه باز داشته باشید.

پروژه های ((طراحی لوگو)) و ((طراحی قالب)) از این قائده مستثنا هستند و فایل لایه بازشون ارائه میشه.

آیا امکان این هست که بعد از دیدن طرح اولیه و اتود های کارم پرداخت رو انجام بدم؟

متاسفانه خیر. به این دلیل که برای هر سفارش، ایده پردازی خاص خودش انجام میشه و زمان صرفش میشه، انجام این کار امکانپذیر نیست. انجام سفارشات و مشاهده اتود و طرح، تنها بعد از ثبت سفارش در سایت و پرداخت کامل امکانپذیر هست.

بعد از پایان طراحی و چاپ متوجه شدم شماره تلفن، آدرس یا متن توی طرحم غلط املایی داره. مسئولیتش با کیه ؟

همه طرح ها بعد از پایان مرحله طراحی، برای بررسی کامل جزییات، در اختیار مشتری قرار میگیرن. مشتری موظف هست در این مرحله کلیه متن ها ، تلفن ها، شماره ها، سریال ها و … طرح رو بررسی کنه و اگر نیاز به تغییر داشت اعلام کنه که براش اصلاح انجام بشه. اگر درخواست توسط مشتری کتبا توی پیام رسان یا ایمیل و یا فرم های تماس اعلام شده باشه و به انجام نرسیده باشه، ما تمام مسئولیت های اون اشتباه رو میپذیریم و هزینه چاپ مجدد رو پرداخت میکنیم. اما بعد از بررسی توسط مشتری و اعلام تایید نهایی اگر متوجه اشتباهی در چاپ شد، دیگه همه مسئولیت های ایرادات تایپی و املایی و … بر عهده خود مشتری هست و طراح و مجموعه در این قبال مسئولیتی نداره.

اگه از طرح های پیشنهادی اولیه استفاده کنم چی میشه؟

در صورتی که طرح های پیشنهادی اولیه، قبل از تایید نهایی از سوی مشتری در یک طرح گرافیکی مورد استفاده قرار گیرد، به منزله تایید نهایی و بسته شدن پروژه تلقی خواهد شد و از آن پس هرگونه تغییرات روی آن، مشمول پرداخت هزینه مجزا میباشد.

من برای سفارشم عجله دارم. آیا ممکنه سریعتر از موعد بتونم تحویل بگیرم؟

احتمالش وجود داره. این مورد رو باید از پشتیبان سایت بپرسید. چون با توجه به حجم سفارشات روزانه، در صورتی که جای خالی بین پروژه ها وجود داشته باشه، ممکنه بتونیم زودتر از موعد مقرر سایت براتون سفارشتون رو آماده کنیم. اگر این امکان در لحظه مقدور بشه، سفارش شما مشمول +30٪ افزایش قیمت میشه.

فایل های طراحی شده رو چطور به دستم میرسونید؟

 فایل ها از طریق تلگرام، واتسپ یا ایمیل به دستتون میرسه. بنابراین نیاز به مراجعه حضوری نیست.

به فایل لایه باز طراحیم نیاز دارم. آیا امکانش هست ؟

به طور کلی بر اساس سیاست های اجرایی مجموعه، ارسال فایل لایه باز مقدور نیست. اگر قصد دارید به عنوان آرشیو فایلتون رو نگهداری کنید، فایل لایه بسته با کیفیت مناسب براتون ارسال میشه. اما اگر واقعا نیاز به فایل لایه باز طرح دارید، میتونید با پرداخت مبلغ 50٪ مازاد بر رقم اصلی سفارش، فایل لایه باز رو هم از ما دریافت کنید.

در زمینه کاری من نمونه کار ندارید؟

زمينه فعالیتی در بحث طراحی موضوع بسیار حائز اهمیتی نيست. ميتونيد از بين نمونه کارهای موجود در سايت ، به قدرت ايده پردازی و توانايی ما، نسبت به موضوعات شغلی و همچنین ایده بکار رفته در اون طرح دقت کنيد تا با کيفيت و توانايی طراحی، متناسب با مشاغل مختلف آشنا بشيد. کافیه اين توانايی رو براي سفارش طراحی خودتون تصور کنيد.

اگر بعد از دریافت اتود اولیه طراحی، نیاز به ویرایش داشته باشم چطور میشه؟

نگران ویرایش های بعد از دریافت اتود طراحی نباشید. قبل از هر سفارش، فرمی تخصصی متشکل از سوالات دقیق و سلیقه ای توسط شما تکمیل میشه که ما رو تا حد زیادی به سلیقه شما نزدیک میکنه. از اونجایی که بخش عظیمی از طراحی از سلیقه سرچشمه میگیره، ما امکان ویرایش رو فراهم کردیم. اگر بعد از دیدن طرح پیشنهادی ما، ازش خوشتون نیومد و درخواست تغییرات داشتید، کافیه دلیلش رو به ما بفرمایید تا به سمت اجرای درخواست ویرایش طبق سلیقه شما پیش بریم و به رایگان اون تغییرات رو بر روی طرح شما اعمال کنیم. تیم ما موظف به اعمال تغییرات رایگان تا جلب رضایت شماست. (قبل از تایید نهایی توسط شما) تا 3 بار تغییرات

فرمت نهایی سفارش طراحی گرافیکی که در اختیار من قرار میگیره چیه ؟
Hello World ...

سوالات عمومی

چطور راهنمایی بگیرم؟

راه های ارتباطی ما برای پاسخگویی به سوالات شما در اکثر ساعات شبانه روز باز هستند. تلگرام، واتسپ  و همچنین منو تماس با ما سایت یا در صورت نیاز تماس با شماره 09148107545. بهترین و سریعترین راه ارتباطی از طریق تلگرام هست.

روز کاری یعنی چی ؟

یعنی روزی که تعطیل رسمی نباشه. تمام روزهای تعطیل رسمی موجود در تقویم رسمی ، مثل جمعه ها و تعطیلات مناسبتی، از قائده روزهای کاری خارج هستند و جزو روزهای کاری محاسبه نمیشن. شروع شماره روزهای کاری از فردای ثبت سفارش و پرداخت آغاز خواهد شد.

از ما بپرسید